Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 3-24-1902
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 15:13:03 +0300

Lugupeetud Sotsiaalministeerium

Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):
03.06.2025 koostatud määrus, dokumendi koostaja Pihel Sarv

Kaebuse ja selle lisadega tutvumiseks palun Sotsiaalministeeriumi esindajal 
esitada volikiri.

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Heleen Rang
Istungisekretär
Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja
6200100
Käesolev kiri on Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.