Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 09:21:36 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10025 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Audru alevik, 19104 
Põldeotsa tee // Põldeotsa kõnnitee // Põnga // Tuleviku // Kihlepa küla, 
19108 Kihlepa-Lepaspea tee // Põldeotsa küla, 1590147 Aiaotsa tee // Aiaotsa 
// Kadaka // Kustase // Laste // Luige-Kaasiku // Möldri // Otsapõlde // 
Põldeotsa // Põnga // Risti // Ristipõllu // Ristitee // Salu // Sõeru // 
Vana-Kõrnase (elektripaigaldis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritava maakaabeli ning osaliselt 
demonteeritava õhuliini trass lõikub riigiomandis oleva teega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27365993>  (menetlus nr: 
483060), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (IVAR VAINOMÄE) poole.