Subject: Sidemastide asukoha valik Tallin-Pärnu maantee ääres: 13889P Ringuta küla
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 15:25:50 +0300

Tere

Koostame ELA SA tellimusel sideprojekte sidemastidele Tallinn- Pärnu
maantee lähistel seoses rahvusvahelise projektiga, mille eesmärk on saada

katkematu 5G ühendus Via Baltica peale.

Projekt: 13889P Rapla maakond, Märjamaa küla, Ringuta küla ELASA sidemast

Hetkel valime mastile sobivat kohta.

Palun leida manusest eskiis joonis masti kahest võimalikust asukohast.

Kui tellija ei kinnita masti asukoha valikut, võib masti asukoht muutuda
1-2 km.

Kas oleks võimalik saada projekt või eskiis joonis Tallinn- Pärnu maantee
teeprojektist, millega saaksime projekti koostamisel arvestada.

Palun leida manusest eskiis, kus eskiisina on näidatud planeeritava masti
võimalik asukoht.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee