Subject: Transiitveolubade TRVL-08-2026, TRVL-09-2026 väljastamine Pyylahti OY
From: "Reeme Unnuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 14:04:01 +0300

Teatis

Vastavalt lõhkematerjaliseaduse § 37 lõikele 10 teavitan, et
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet väljastas 28.05.2026
ettevõttele Pyylahti OY lõhkematerjali transiitveoloa nr TRVL-08-2026
lõhkematerjali veoks Ungarist Soome kehtivusajaga kuni 27.02.2028 ja
transiitveoloa TRVL-09-2026 lõhkematerjali veoks Poolast Soome
kehtivusajaga kuni 01.12.2026. 
Loa koopiad on manuses.

Lugupidamisega

 	Reeme Unnuk
Ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
&#43;372 667 2106 | [email-masked]
www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn	
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.