Subject: Fw: Leping
From: Aivar Põllu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 15:05:32 +0300

Tere

Elektrilevi OÜ soovib, et Transpordiamet lisaks antud lepingu
allkirjastaks lisaks Ardi Ratasseppale veel teise juhatuse liikme: Rudolf
Penu, [email-masked], +3725136453. Kas oleks võimalik
täiendada leping?

Täname!

Lugupidamisega

Aivar Põllu
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5349 4647 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Roheline 18, 61410 Tähtvere | elektrilevi.ee <http://energia.ee/>

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 03, 2026 11:41
To: Aivar Põllu <[email-masked]>
Subject: Leping

You don't often get email from [email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Riigitee nr 69 Võru-Kuigatsi-Tõrva tee km 38,783 ja km 39,626
ristumiskohtade ehitamise ja km 39,703 olemasoleva ristumiskoha
likvideerimise leping
Registreerimise kuupäev: 03.06.2026
Registreerimise number: 7.1-1/26/6090-9.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile
ristumiskoha ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja
Transpordiametile tagastada. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 –
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile
([/dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]][email-masked]).
Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe informeerida
([/dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]][email-masked]) ja
kutsuda kohale Transpordiameti esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee
aluse maa osas.

Lugupidamisega

Peeter Uibo
peaspetsialist
5159766

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>