Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 09:47:25 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/02818 aadressile Lääne-Viru 
maakond, Vinni vald, Mõedaka küla, Vaeküla raudteejaam, Lääne-Viru maakond, 
Vinni vald, Viru-Kabala küla, Kabala raudteejaam (Vaeküla moodulhoone, 
Kabala Moodulhoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/02818 Lääne-Viru maakonnas, Vinni vallas, Kabala ja Vaeküla 
raudteejaama kinnistutele raudtee turvangusüsteemide moodulhoonete 
rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 1 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27786502>  (menetlus nr: 
541164), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.04.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.