Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0327 - "Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning kutseõppeasutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (404 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 2 Apr 2024 18:44:17 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0327 - Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning 
kutseõppeasutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (404 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 2.4.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 18.04.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2637b397-ec09-4cbf-952b-3695c15a5cab
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2637b397-ec09-4cbf-952b-3695c15a5cab?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main