Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 14:37:03 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13409 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Aburi 
küla, Annukse // Hindreki // Jakobipõllu // Kaasiku // Koidu // Kõrtsivälja 
// Kännuküla tee // Möldri // Nigula // Reinurahva // Riispere // Toomatõnu 
// Umboja // Vahitõnu // Värava // Ebavere küla, 22 Rakvere - Väike-Maarja - 
Vägeva tee // Keskpõllu // Kirsimäe // Kreegi // Nurme tn 18 // 20 // 22 // 
Nurme tänava lõik 5 // Pae // Palkmaja // Poku // Priidu // Rahulariba // 
Serva // Thomarahva // Uustalu // Vanakaevu // Võiba // Väike-Maarja - 
Mõisamaa tee // Koonu küla, Jürirahva // Kahuri // Metsa // Saviaugu // 
Vaarika // Ärina küla, 17190 Uudeküla - Väike-Maarja tee // Huntaru // Härma 
// Ilmaripõllu // Kivimäe // Koidu // Kreegimäe // Kuuse // Kändliku // 
Kännupõllu // Käokäpa // Laanepüü // Lillemetsa // Lilleoru // Mere // Mäe 
// Nurme // Papli // Rahula // Reinu // Tiiu // Varbola // Õppekeskuse // 
Ärina-Mõisamaa tee (Väike-Maarja - Pandivere 110 kV õhuliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 31 lõike 4 punkt 1 kohaselt 
saadan kooskõlastamiseks PT taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27529789>  (menetlus nr: 
505963), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.