Subject: RE: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise alustamise teatis
From: "Henri Metsavas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Reimo Metsküll <[email-masked]>, "Kristo Koger" <[email-masked]>, "Harri Oder" <[email-masked]>, "Hannes Kase" <[email-masked]>, "Lauri Kuktalu" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 12:38:49 +0300

Tere, Martti

Nüüd peaks olema kõik vajalikud dokumendid koos. Edastan need manuses.

1.	Liikluskorralduse skeem, mille vormistas RPE liikluskorraldus OÜ.
Kui toimub asfalteerimine, siis nendeks päevadeks on planeeritud
teelõigule ka reguleerija.
2.	Uuendatud Lepingu lisa 2 Ehitamise alustamise teatise ja vastuvõtu
akti vorm, kus viidud kuupäevad õigeks.
3.	Ristumiskoha leping manuses.

Kas selle poolega nüüd kõik korras?

Parimate soovidega

Henri Metsavas

Projektijuht

T: +372 5336 6423

 <https://nobe.ee/>

 <https://www.facebook.com/NOBEehitus>
<https://www.instagram.com/nobeehitus/>
<https://www.linkedin.com/company/nobeehitus>

From: Henri Metsavas
Sent: Tuesday, October 7, 2025 7:27 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: RE: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise
alustamise teatis

Tere, Martti

Eilse seisuga on olemas meil ristmiku osas töövõtja. Kõik eeltööd koos
asfalteerimisega teeb ära OÜ RIAB Teedeehitus. Asfalteerimine toimuks
23-25.10. Eeltööd algaks 16.10.

Ajutise liikluskorralduskeemi osas oli väike segadus. Olin kindel, et see
oli Tellijal olemas, aga kahjuks eksisin. Selle üritan teile edastada
homse jooksul koos uue allkirjastatud avaldusega.

Parimate soovidega

Henri Metsavas

Projektijuht

T: +372 5336 6423

 <https://nobe.ee/>

 <https://www.facebook.com/NOBEehitus>
<https://www.instagram.com/nobeehitus/>
<https://www.linkedin.com/company/nobeehitus>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, November 20, 2024 4:32 PM
To: Henri Metsavas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Martti Lilleste <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise alustamise
teatis

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Learn why this is important

Tere

Tänan saadetud täpsustuste eest (Teie kiri manuses). Saadan omalt poolt
tagasiside.
- Kui töödega on plaanis alustada tuleval aastal, siis saate esitada ka
teatise uuesti alles siis. Teatis esitage, kui plaanite peale seda ca 10
päeva möödudes ristumiskoha ehitamisega alustada. Selleks ajaks saate ka
ajutise liikluskorralduse projekti tellida ning selle eelnevalt meie
liikluskorraldajaga kooskõlastada.
- Selles osas siis ootame KOV esindaja tagasisidet. Kui IKÕ lepinguid veel
ei ole, siis nendega tuleb tegeleda enne töödega alustamist.
- RIAB Teedeehitus OÜ-l on nõutud registreering olemas, sellega on siis
korras, saate teatist vastavalt korrigeerida, kui selle uuesti esitate.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked]
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn