Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 07:39:59 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/19885 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike põik 5, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike põik 7, Harju maakond, Rae vald, 
Peetri alevik, Läike põik 5 // 7, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, 
Läike põik 5, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike põik 5, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike põik 5 // 7, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, Läike põik 5 (Büroo- ja laohoone, Büroo- ja laohoone, 
Piirdeaed ja väravad, Gaasitorustik, Päikeseelektrijaam, Elektriauto 
laadimistaristu, Tuletõrjeveemahuti ja hüdrant) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27580616>  (menetlus nr: 
500314), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.