Subject: Päring registrisse
From: "Martin Kuusik" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 4 Mar 2024 15:21:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil ARC Repair OÜ-l reg koodiga 14709073 on vaja EU hankel osalemisel
tõendada, et:

1.	Meie suhtes ei ole algatatud või käimas pankrotimenetlust
2.	Meil ei ole süüdimõistvaid või/ja pooleli olevaid kohtuvaidlusi

 Digiallkirjastatuna

Kuidas/kust seda saada?

Parimate soovidega / Best Regards,

Martin Kuusik

Technical Manager

+37256111044 l  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

ARC Repair OÜ

ARC SMR OÜ

Keemia 4-34

 <http://www.arcrepair.ee/> http://www.arcrepair.ee/

 <http://www.arcsmr.com> www.arcsmr.com