Subject: Tarvastu paisu ümberprojekteerimise ehitusprojekt
From: "Tenno Vaher" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 16:39:55 +0300

Tere

Seoses  kavandatud  töödega 52 Viljandi-Rõngu tee kaitsevööndis, küsime
kavandatud projektile tehnilisi tingimusi.

Aastal 2025 teostati uuringud ning koostati Tarvastu paisu
ümberprojekteerimise

ehitusprojekti koostamise uurimistöö aruanne.

Uuring on alla laetav lingilt:
<https://steigeree-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tenno_steiger_ee/IgA-4
pnIqimTSoHWR1RSiWbcAfkjrt9oXTglJwHMvl9iU24?e=wWs8VI>  pdf 2026-04-10

Eeldatavalt teostatakse uuringus võrreldud eelprojekti variant 2, mille
dwg fail asub lingi peakataloogis.

Teistele variantidele tingimusi ei küsi.
Kui keegi muudab arvamust, küsime tingimusi uuesti.

Likvideeritav pais ja rajatav voolusängi kindlustus jäävad tee
kaitsevööndisse. Teekraavide suudmed kindlustatakse koos üldise
kindlustusega. Kindlustus tuleb veidi pikem olemasolevast.

Silla all töid ei kavandata.

Samuti jääb tee kaitsevööndisse ajutine äravool.

Lugupidamisega
Tenno Vaher
projekteerija
[email-masked]
+372 513 9358
OÜ Inseneribüroo STEIGER
Männiku tee 104, 11216 Tallinn