Subject: FW: 19-19-524. Ranna PAJ üleminek 6 kV-lt 10 kV-le (III etapp).
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: "min - KUM" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Mar 2026 10:02:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Pluvo Eesti OÜ tegeleb Ranna  PAJ üleminek 6 kV-lt 10 kV-le elektrivarustuse 
projekteerimisega Elektrilevi  OÜ tellimusel.

Oleme eelnevalt juba saanud Kultuuriministeeriumi kooskõlastuse antud 
projekti asendiplaanile, kuid nüüd saime Estonis pst 9// Rävala pst 12 
kinnistule ka katete taastamisplaani.

Seetõttu palume kooskõlastata ka see joonis.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/> 
www.pluvo.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 25. juuni 2024 13:29
To: Irina Gering <[email-masked]>
Subject: Elektrikaablite asendiplaani kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektrikaablite asendiplaani kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 25.06.2024

Registreerimise number: 3-12/1023-4.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>