Subject: Tallinna viivistasu otsus
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 10:01:15 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Transpordiamet saadab isikule  Päästeamet määratud viivistasu 
otsuse kolmanda eksemplari, kuna on jäänud tasumata parkimise eest Tallinna 
avalikul tasulisel parkimisalal (vastavalt liiklusseadusele §188-189).
Viivistasu otsuse kolmas eksemplar saadetakse välja sõltumata sellest, kas 
viivistasu otsus on tasutud või mitte.

Viivistasu otsuse kolmanda eksemplari saab avada isik, kellele viivistasu 
otsus on määratud.
Kui viivistasu otsus on määratud juriidilisele isikule, saab kolmanda 
eksemplari avada juriidilise isiku juhatuse liige.
Juhul, kui Te ei ole viivistasu otsuse adressaat, palun käesolev e-kiri 
saata edasi isikule, kellele viivistasu otsus on määratud.

Viivistasu otsusega saab tutvuda autendituna järgneval otselingil:

https://www.parkimine.ee/email_view/vto?i=505768_LB_2jnngdMY=

Mitteavatud otsus saadetakse viivistasu maksja postiaadressile.

Sellele e-posti aadressile vastata ei saa.

Lugupidamisega
Tallinna Transpordiamet
E-post: [email-masked]
Telefon: 640 4994