Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 08:45:17 +0300

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/13151 aadressile 
Pärnu maakond, Tori vald, Eavere küla, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee // Ado-Antsu 
// Elbu küla, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee // 19219 Are-Elbu tee // Ado-Metsa // 
Anni // Aru // Elbu tee // Illu-Toa // Jaani // Männiku // Möldrimetsa // 
Oti // Kurena küla, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee // Aadu // Johannese // 
Karikakra // Käära // Laane // Lodja // Ojalauda // Pärivere // Räägu tee // 
Räägu-Kõrtsi // Räägumõisa // Suikepõllu // Tallinn-Pärnu-Ikla tee // 
Teevahe // Veski // Nurme küla, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee // 19123 
Nurme-Papsaare tee // Ahto // Koolimetsa // Kummi // Lausa // Liini // 
Mardisalu // Peetre // Peetri // Sireli tee 22 // Vana-Tallinna mnt 6 // 8 
// 38 // Ärikeskuse // Parisselja küla, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee // 
Ees-Angoja // Kalme-Angoja tee // Madise // Männiku // Männiku-Tammiku tee 
// Sireli (Sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27884314>  (menetlus nr: 
551142), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.