Subject: Teavitus toimingute läbiviimise kohta
From: "Reigo Roos" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 09:23:33 +0200

Teavitus

BTF2 Kapa OÜ ja Saarniidu OÜ esitasid Põllumajandus- ja Toiduametile
taotlused olemasoleva maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Hiiu maakonnas
Hiiumaa vallas Värssu külas Mihkli (63902:001:1230) ja Vana-Uustalu
(63902:001:2490) kinnistutel. Oleme tutvunud kaardimaterjaliga Eesti
topograafia andmekogus (ETAK) ja oleme tuvastanud, et läbi Teie kinnistu
jookseb maaparandussüsteemi Haavamäe (maaparandussüsteemi kood/ehitise
kood 7116430020050/001) eesvool.

Anname teada, et Põllumajandus- ja Toiduameti (PTA) ametnikud teostavad
vahemikus 03.04-12.04.2024. a. maaparandusseaduse (MaaParS) § 99 lõike 10
alusel kinnistutel ülevaatuse MaaParS § 99 lõike 2 ja 5 nimetatud hinnangu
andmiseks maaparandussüsteemi (MPS) seisukorrale. Juhul, kui tuvastatud
MPS eesvool vastab MaaParS § 99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, kantakse
MPS eesvool maaparandussüsteemide registrisse ja loetakse kasutusluba
antuks.

Juhul, kui soovite hinnangu andmise toimingute juures viibida, tuleb
leppida kokku aeg PTA-ga. Kui te ei ole 5 tööpäeva jooksul teavitanud
soovist viibida juures, loeme toimingute tegemise Teie kinnisasjal Teie
juuresolekuta kokkulepituks.

Lugupidamisega

Reigo Roos

peaspetsialist

Lääne regioon

Põllumajandus- ja Toiduamet

______________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5475 0234

Jaani 10 / Haapsalu 70502/ Läänemaa

 <http://www.pta.agri.ee/> www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.