Subject: Töörühma liikme määramine
From: "Carmen Tau - TTJA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Agnes Lihtsa - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Aug 2026 15:44:00 +0300

Tere

Teavitasite Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametit 24.08.2026 kirjas 
nr 13-3/2882-1 Hiiumaa 110 kV elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja 
keskkonnamõju
strateegilise hindamise algatamisest ja palusite määrata asutusest riigi 
eriplaneeringu koostamist nõustava töörühma liige.

Anname teada, et Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti esindajana 
osaleb töörühmas ehitus- ja tööstusbüroo juhataja Liina Roosimägi 
([email-masked], tel 667 2004). Töörühma asendusliikmeks on ehitus- 
ja tööstusbüroo peaspetsialist Carmen Tau ([email-masked], tel 620 
1730).

Lugupidamisega

	Carmen Tau

peaspetsialist

Ehitus- ja tööstusbüroo

6201730 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 
<https://ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!