Subject: Nõuded tootmisruumidele
From: Vesmaco OÜ <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 16:39:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Palume infot tuleohutusnõuete kohta ettevõttele, mis tegeleb 
klaasplasttoodete tootmisega ning kasutab tootmisprotsessis vaikusid.
Soovime saada ülevaate kõikidest tuleohutusnõuetest tootmisruumidele, mida 
selle tegevuse jaoks renditakse.

Palume selgitada järgmisi küsimusi:

*	Millised nõuded kehtivad tootmisruumidele/ -hoonele, mida kasutatakse või 
plaanitakse kasutada klaasplasttoodete tootmiseks, mille käigus kasutatakse 
vaikusid (sh hoone tuleohuklass, tulepüsivus ja muud nõuded)?
*	Millised tuleohutussüsteemid peavad olema hoones paigaldatud sellise 
tootmise puhul (näiteks ATS või muud süsteemid)?
*	Kas enne tootmistegevuse alustamist tuleb hoone Päästeametiga 
kooskõlastada?
*	Kas on veel nõudeid või soovitusi, mida peaksime arvestama?

Täname ette info eest.

---
Vesmaco OÜ

t: +372 6418-550
e: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  w: vesmaco.ee 
<http://vesmaco.ee/>
a: Katusepapi 6, 11412 Tallinn <https://g.page/vesmaco>

 <https://www.facebook.com/vesmaco> 
<https://www.linkedin.com/company/vesmaco/>
 <http://vesmaco.ee/>