Subject: Valjala kirikuaia matused ja edasiste tööde jätkamise küsimused
From: "Liis Koppel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Saare Elektroservis OÜ <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helena Kaldre" <[email-masked]>, "Janika Viljat" <[email-masked]>, "Liivi Varul" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Nork" <[email-masked]>, "Keidi Kangur" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 15:19:28 +0300

Tere

Valjala kirikuaias projekti „Valjala-Valjala KP fiidri rekonstrueerimine
II-etapp Valjala alevik, Saaremaa vald, Saare maakond“ (kooskõlastus
48217, 04.03.2024) elluviimisel avanesid eelmisel nädalal 10.09.2025
ulatuslikud ajaloolised matused. Amet on tööd kirikuaias ja kaitsevööndis
peatanud ning alustanud Saare Elektroservis OÜ osas järelevalve menetlust.

 

Saadan asjasse puutuvatele osapooltele Teamsi koosoleku kutse, et edasiste
tööde jätkamise võimalused välja selgitada. Palun kõikidel
Muinsuskaitseameti välistel asutustel kaasata vastava valdkonna või
piirkonna vastutajad ja anda tagasisidet enda osalemisest.

Saare Elektroservis OÜ poolt palume kaasata lisaks ka kohalikud
suundpuurimise teostajad: Jaanis Niit või Margus Lõhmus.

Lugupidamisega

Liis Koppel

Muinsuskaitseameti Saaremaa nõunik

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53089199

__________________________________________________________________________
______

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad
abi? 

<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MDgwMGExZGYtZWU1OC
00ZmExLWI1MzUtMjAyMzk4MTliOWUx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%224fb
462e2-a639-4be4-b3e5-36ec51843c91%22%2c%22Oid%22%3a%226ab9c5af-674f-463f-8
2eb-6087a5b57dbc%22%7d> Liitu koosolekuga kohe 

Koosoleku ID: 365 899 672 674 8 

Pääsukood: uF3qp6ZM 

  _____  

Korraldajatele:
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=6ab9c5af-674f-463
f-82eb-6087a5b57dbc&tenantId=4fb462e2-a639-4be4-b3e5-36ec51843c91&threadId
=[email-masked]&mes
sageId=0&language=et-EE> Koosolekusuvandid 

<-> Ainult avalikku infot sisaldavad kõned! <-> Juhime tähelepanu, et
Microsoft Teamsi puhul on tegemist pilvepõhise lahendusega, mille puhul ei
oma riik kontrolli video jälgimise ja teabe salvestamise üle.

__________________________________________________________________________
______