Subject: FW: Luunja Coop ja Riigitee nr 22251 Põvvatu - Luunja mahasõit km 3.925
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 13:51:20 +0300

From: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 6, 2025 10:40 AM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Luunja Coop ja Riigitee nr 22251 Põvvatu - Luunja mahasõit km
3.925

tere,

manusena korrigeerituna. Palun sobivusel kooskõlastust.

Lp

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 12. september 2025 12:08
Adressaat: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Margot Sirelpuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Luunja Coop ja Riigitee nr 22251 Põvvatu - Luunja mahasõit km
3.925

Tere

Suur tänu pöördumast.

Projekt sai ehituskosakonnas ringil käidud ning
katendid-ristlõiked-seletuskiri kõik kena, sobib.

Asendiplaanilise lahenduse kohta on üks põhimõtteline tähelepanek
liikluskorralduselt. Palun lahendada projektis ära ka jalakäijate
liikumine. Projekti mahus näidata teeületuskoht teemaale, sh IKÕ plaanid.

Väljavõttel rohelise joonega on tähistatud täna toimivad ühendused.
Ühendus olemasolevale teeületuskohale on olemas, ühendus turu ja poega
toimiks. Elamuala ja kortermajade juurest otseühendus poeni on ka tarvis
lahendada. Näiteks oranži ringi asukohas on võimlaik kavandada uus ohutu
teeületuskoht, mis seoks poe peaukse elamuala peamises liikumissuunas.

Sinise katkendjoone asukohas on tulevikus KOV kavandatav parka. Meie poolt
on ka see ühendus sobilik, aga kuna meil ei ole teavet parkla valmimise
kohta, siis tuleb selle asukoha valikul jalgtee ühendus poega koos
kavadada.

Täna käivad kohalikud siit tootmiskompleksi nurga juurest ning kui tuleb
pood, siis on karta, et ilma teeületuskohata hakatakse siin teed ületama
diagonaalis üle ristmiku, mitte rohelise joone asukohas olemasoleva
teeületuskohale, mis asub poe peauksest mööda teed edasi.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 28, 2025 10:33 AM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Luunja Coop ja Riigitee nr 22251 Põvvatu - Luunja mahasõit km
3.925

tere,

palun sobivusel projektile kooskõlastust.

Manusena.

Lp

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076