Subject: Teavitus noorte heategevusliku ürituse toimumisest
From: "Dulin Production" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 21:50:17 +0300

Politsei- ja Piirivalveamet / Полицейско-пограничный департамент
24.07.2026
Teavitus noorte heategevusliku ürituse toimumisest
Уведомление о проведении благотворительного молодежного мероприятия
Käesolevaga teavitame Politsei- ja Piirivalveametit, et 24. juulil 2026 kell 
20.00–22.00 toimub aadressil Karja 5 noorte autohuviliste heategevuslik 
kohtumine.
Üritus ei ole ärilise eesmärgiga. Tegemist ei ole kontserdi, kaubanduse ega 
muu ettevõtlusega. Kohtumise eesmärk on pakkuda noortele turvalist võimalust 
omavahel suhelda ning veeta aega organiseeritud keskkonnas.
Territooriumi omaniku poolt on saadud positiivne luba ürituse 
korraldamiseks.
Kohtumise ajal kasutatakse väikest helitehnikat üksnes tagasihoidliku 
taustamuusika mängimiseks. Korraldajad tagavad korra hoidmise ürituse 
territooriumil ning juhivad osalejate tähelepanu liiklusseaduse ja kehtivate 
kiiruspiirangute järgimisele.
Korraldajate vastutus kehtib ainult ürituse toimumise ajal ja kohas – 
24.07.2026 kell 20.00–22.00 aadressil Karja 5. Pärast ürituse lõppu toimuvad 
osalejate edasised tegevused nende isiklikul vastutusel ning ei kuulu 
korraldatud ürituse koosseisu.
Täname teid teadmiseks võtmise eest ning oleme valmis vajadusel tegema 
koostööd avaliku korra tagamiseks.
Настоящим уведомляем Полицейско-пограничный департамент о том, что 24 июля 
2026 года с 20:00 до 22:00 по адресу Karja 5 состоится благотворительная 
встреча молодых автолюбителей.
Мероприятие не носит коммерческого характера. В рамках встречи не проводится 
торговля, концертная программа, реклама или иная деятельность, направленная 
на получение прибыли. Цель мероприятия — предоставить молодежи безопасную 
возможность для общения в организованной обстановке.
Разрешение на проведение мероприятия от собственника территории получено.
Во время встречи будет использоваться небольшая звуковая аппаратура 
исключительно для фонового музыкального сопровождения. Организаторы 
обеспечат порядок на территории мероприятия и проинформируют участников о 
необходимости строгого соблюдения Правил дорожного движения и установленного 
скоростного режима.
Ответственность организаторов распространяется исключительно на мероприятие, 
проходящее по адресу Karja 5 с 20:00 до 22:00. Любые дальнейшие действия 
участников после окончания мероприятия осуществляются ими самостоятельно и 
не относятся к организованному мероприятию.
Благодарим за принятие информации к сведению и готовы к сотрудничеству в 
целях обеспечения общественного порядка.