Subject: 1-8/26/47-1 Töövaidluse lahendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu: vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 17:34:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Lugupeetud
Erkki Keldo
Liis Tõnismaa
 
Edastame teile Eesti Advokatuuri seisukohad töövaidluse lahendamise
seaduse muutmise seaduse eelnõu ja töölepingu seaduse jt seaduste muutmise
seaduse eelnõu osas.
 
Lugupidamisega
 
Merit Aavekukk-Tamm
jurist
Eesti Advokatuur
 
From: [email-masked] <[email-masked]> 
Sent: Wednesday, April 15, 2026 10:56 AM
To: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti
Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
<[email-masked]>; Teenistujate Ametiliitude Keskorganisatsioon TALO
<[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon
<[email-masked]>; Eesti Personalijuhtimise Ühingu PARE <[email-masked]>; Eesti
Advokatuur <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Kohtud
<[email-masked]>; Thea Rohtla <[email-masked]>; Merle Erikson
<[email-masked]>; Heli Raidve Tööõigusabi OÜ <[email-masked]>
Subject: Töövaidluse lahendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu
Converted from text/plain format