Subject: Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EL) 2018/1725 muutmise eelnõu
From: "Olari Valtin" <[email-masked]>
To: "Helen Pajumaa-Viitla - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Ingrid Erm-Eks" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 17:26:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sisekaitseakadeemia toetab Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EL)
2018/1725 muutmise eelnõud ning sellega kohaldatava andmekaitseraamistiku
lihtsustamist ja selle järjepidevuse tagamist, eelkõige ühtlustades
asjakohaseid norme ELi organite ja asutuste lõikes.

Akadeemial ettepanekuid eelnõu osas ei ole ja ametlikku vastuskirja ei
saada.

Lugupidamisega

Olari Valtin

kriisi- ja julgeoleku juht

Sisekaitseakadeemia

+372 521 0346

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

sisekaitse.ee

------
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.