Subject: Täpsustus 26.09.2025 kirjale nr 6-5/25/11457-32
From: "Ester Pindmaa" <[email-masked]>
To: "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>,MA Üldpost <[email-masked]>, <[email-masked]>,KAUR Üldkontakt <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Fri, 10 Oct 2025 14:26:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud menetlusosaline

Keskkonnaamet saatis Teile 26.09.2025 kirja nr 6-5/25/11457-32, milles andis 
teada Natura 2000 võrgustiku alade metsaelupaigatüüpide ja -liikide 
administratiivsete kaitsemeetmete kava ja selle keskkonnamõju strateegilise 
hindamise prorammi avaliku väljapaneku toimumisest.

Selles kirjas oli meie e-posti aadressis trükiviga. Palume vabandust ja 
loodame, et see ei tekitanud Teile ebamugavusi. Aitäh mõistmise eest ja 
ootame Teie ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi  kuni 20. oktoobrini 2025 
(k.a.) aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked] või 
Roheline 64, 80010 Pärnu.

Lugupidamisega

Ester Pindmaa

peaspetsialist | keskkonnakorralduse büroo

ringmajanduse osakond | Keskkonnaamet

+ 372 5696 6409

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Keskkonnaamet on avaliku sektori atraktiivseim tööandja 2022

usaldusväärsus * hoolivus * koostöö * tulemuslikkus