Subject: Eesti osalemine biotehnoloogia IPCEI projektide huvkorjes.
From: "EIS" <[email-masked]>
To: "Sigrid Rajalo - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Kadarik - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 11:56:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Sigrid Rajalo!

Edastame kooskõlastamiseks EISi ettepaneku avada Eesti ettevõtete jaoks 
huvikorje biotehnoloogia IPCEIs osalemiseks.

Lugupidamisega

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

Sepise 7

11415 Tallinn

+372 672 9700

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

​ www.eis.ee <https://eis.ee/>

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.