Subject: Lairiba juurdepääsuvõrkude viies toetusmeede, Harku valla poolsed ettepanekud
From: "Henry Prits" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:59:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga saadame teile Harku Vallavalitsuse poolsed ettepanekud lairiba
juurdepääsuvõrkude viiendasse toetusmeetmesse.
Vallavalitsus on kursis, et Harku vald on olnud väga aktiivne lairiba
arenduses ning seega on 5. toetusmeetme summad kasutatud. Sellegi poolest
avaldame omalt poolt soovi viie piirkonna lairiba võrgu lõpuni
arendamiseks, kus näiteks Muraste külas, Lee tee lõpus ja Tulisaba teel on
mitmed ettevalmistustööd tehtud, nii et saaks tänava lõpuni välja ehitada.

Lugupidamisega

Henry Prits
Tehnovõrkude spetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5628 6698
www.harku.ee <http://www.harku.ee/>

facebook.com/HarkuVald <https://www.facebook.com/HarkuVald>