Subject: FW: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 11:54:52 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/25/9568-15

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Karu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 1, 2025 4:48 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Koondasime truubi all olevate trasside teostusjooniste digikonteinerid
nüüd kokku.

Palun andke teada, kas teile vajalik info on nüüd olemas ja saame truubi
projekti täiendavalt kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 10 September 2025 13:24
To: Liisa Karu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Esitatud joonistest saame aru, et antud truubi asukohas on lisaks
gaasitrassile nihkesse rajatud ka vee- ja kanalisatsioonitorustik ning
sidetrass.

Lisaks palume täpsustada, kas sidetrass on ka antud asukohta rajatud?

Juhul kui on siis palume kajastada ka teostusmõõdistusel sidetrassi
sügavuse andmed ja kaitsetoru tugevuse andmed.

Lisaks palume täpsustada rajatud gaasitrassi sügavuse andmeid, kuna hetkel
kajastub asendiplaanil ja tabelis esitatud andmete osas teatud ebakõla.

Asendiplaanil kajastuvad sügavuse andmed 38,15 ja 38,53. Palume selgitada,
mida antud sügavused kajastavad?

Tabelis vastavalt 36,70;  36,15; 36.80.

Lisaks ei kajastu esitatud mõõdistuse andmetest vee- ja
kanalisatsioontrassi sügavuse andmed.

Lisaks palume esitada vee- ja kanalisatsioonitrassi, gaasitorustiku ning
sidetrassi osas teostusmõõdistused, mis on allkirjastatud
teostusmõõdistamise eest vastutaval pädeval isikul.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Karu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 3, 2025 2:54 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Saadan VK, G ja S teostusmõõdistused truubi piirkonnas.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 27 August 2025 13:07
To: Liisa Karu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Palume täpsustada allolevast kirjast tulenevalt, kuidas rajatud
gaasitrassi sügavus ja paiknemine truubi projektlahendust ja sidetrassi
lahendust mõjutavad?

Palume edastada antud rajatud gaasitrassi osas teostusmõõdistus.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

----------------------------------------------------

Tere!

Annan teada, et saime gaasitorustiku puurimise teostusjoonise, millest
tuleb välja, et projekti järgse ja tegelikult puuritud torustiku
paiknemise erinevus kõige erinevamas kohas on ca 1,7 m.

Alloleval pildil on pruun G3 projekteeritud gaasitorustik ja violetne G
puuritud torustik. Sinisega on märgitud IKÕ ala.

Tegemist on truubi  CU037081 alt läbi puurimisega.

Kas selle info valguses on vaja IKÕ-t korrigeerida? Kuidas näete, et oleks
kõige õigem toimida?

Manuses ka projekt nr OU0470 asendiplaan.

Lugupidamisega

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Liisa Karu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 27, 2025 10:30 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Kas oskate öelda, millal võiksime tagasisidet/kooskõlastust oodata?

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Liisa Karu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 13 August 2025 08:39
To: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Saadan Teile truupide võrdlus tabelid. Võrdlusesse võtsime viimase ja
eelviimase versiooni.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172