Subject: Mahasõidu rajamine kinnistule
From: "Vahur Talvik" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Aug 2026 15:05:37 +0300

Tere,

Seoses potensiaalse tehinguga sooviks teada, kas mahasõidu ehitamine antud
kinnistule kõrvalmaanteelt oleks Transpordiameti poolt aktsepteeritav.

Soov oleks muuta kinnistu otstarve tootmismaaks ja mahasõitu hakkaks
kasutama ka raskeliiklus.

Kinnistu:

Tunnus

62401:001:3782

Lähiaadress

Raudkivi

Asustusüksus

Lemmetsa küla

Omavalitsus

Pärnu linn

Maakond

Pärnu maakond

Kinnistu kõrval asuv tee:

Tee liik

Kõrvalmaantee

Tee number

19106 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=42295>

Tee nimi

Sauga-Jõõpre tee

Ette tänades,

Vahur Talvik | Asphalt Division Manager | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse tn
2/4, 12618 Tallinn, Estonia |  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/
|

Mobile +372 5344 4415 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Reliable, sustainable and smart solutions!