Subject: FW: Harjutusvälja tee ristumiskoht
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 19:56:55 +0300

Tere,

Palun registreerida antud pöördumine  minu töölauale.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 6:39 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Harjutusvälja tee ristumiskoht

Tere.

Küsiks Transpordiameti põhimõttelist seisukohta ristumiskoha
kujundamiseks. Kuna varasemalt on olevad bussipeatused tehtud väga suurte
taskutega, saab vasakpöörde laienduse tarbeks kasutada suures osas olevat
linnasuunalist taskut, selle siis ümberjoonides ning rajades vajalikus
mahus kattelaiendust. Ootepaviljoni ja platvormi jätaks samasse kohta.

Linnast väljuva suuna peatuse taskuid ei muudaks üldse kuna treiler
kasutaks neid laiendusi parempööreteks.Arvestades seda, et kõige pikemate
masinate pööramist tuleb ette ca 2-3 korda kvartalis, siis ei kavandanud
sinna eraldi pöörderada.

Ühistranspordikeskuse andmetel tuleb Võru poolt 9 bussi ning Võru suunas 2
bussi päevas.

Arvestades pöördeliikluse ebakorrapärasust ehk siis harva toimumist kas on
aktsepteeritav bussitasku jäämine nähtavuskolmnurga sisse?

Näitasin joonisel 25m treileri pöördekoridorid. Täpsustamisel on võimalik
pööret ootavate autode arv korraga, millest sõltub 6m laiuse täisosa
pikkas.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.