Subject: [Webdesktop: Väljaminevad kirjad] Avaldus projekteerimistingimuste taotlemiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 10:35:02 +0300

Palume väljastada projekteerimiseks tehnilised tingimused juurdepääsutee 
rekonstrueerimiseks riigitee nr. 25239 Pindi – Verijärve tee 
kilomeetripunktil km. 10.771. Varasemas kirjavahetuses Keskkonnaametiga 
(12.2024 nr. 7.1-7/24/20644-2) olete ka juhtinud tähelepanu, et 
projekteerimisega edasi minemiseks taotleks omanik täpsemad nõuded projekti 
koostamiseks. Käesoleva taotlusega oleme koostanud plaanilise eskiisi 
võimalikust juurdepääsutee rekonstrueerimise lahendusest, mis kajastab meie 
nägemust juurdepääsutee rekonstrueerimisest ning ühtlasi võib teile olla ka 
abiks tehniliste tingimuste koostamisel. Võimalusel võiksite täpsustada 
tingimustes olemasoleva riigitee nr. 25239 katendi konstruktsiooni ja 
liikluskoormust kilomeetripunktil 10.771.

-- 
Aleksander Altmäe
mäetööde juht
[email-masked]
+37256295715