Subject: RE: Eesti infoturbestandard
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 12:32:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside Eesti 
infoturbestandardile.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 26, 2026 8:06 AM
To: Riigikogu Kantselei <[email-masked]>; Finantsinspektsioon 
<[email-masked]>; Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia Keskus 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide 
Selts <[email-masked]>; Eesti Vee-Ettevõtete Liit <[email-masked]>; 
Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked]>; Eesti Apteekrite Liit 
<[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <[email-masked]>; Eesti Gaasiliit 
<[email-masked]>; Eesti Transpordikütuste Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked]>; Eesti 
Infosüsteemide Audiitorite Ühing <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>
Subject: Eesti infoturbestandard

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 26. juuniks

Pealkiri: Eesti infoturbestandard

Registreerimise kuupäev: 25.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4143-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee