Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 13:24:30 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04851 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Liikva küla, Kurma tn 13a// Lehtla// 
Pendi tee 10// Sõrve küla, Aedevahe tee L2// Kopli// Kotkasilma// Kurmamäe// 
Loojangu tee 10// 11// 12// 14// 15// 16// 2// 29// 9// L1// L3// Pendi// 
Vanaõue// Välja (Liikva ja Sõrve küla passiivse elektroonilise side 
juurdepääsuvõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26994747>  (menetlus nr: 
432751), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HEDDY ESTAM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister