Subject: N23124: NOTAM A2785/24 väljastatud (ID:23124)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 15:25:14 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 23124 alusel, mis saabus meile 31-10-2024 
12:18, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2785/24
Maapinna kõrgus Google Earth andmetel 147FT AMSL. (A2785/24 NOTAMN 
Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/035/5827N02711E006 A)EETT B)2411060800 C)2411081500 
D)DAILY 0800-1500 E)TEMPORARY RESTRICTED AREA EER2418B ESTABLISHED DUE TO 
UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 583031N 0271611E - 582246N 0271802E - 582212N 
0270642E - 582528N 0270518E - 583016N 0271200E - 583031N 0271611E. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED 30 MIN BEFORE ENTERING 
FROM TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.