Subject: Arvamus kriminaalmenetluse seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsusele, mis puudutab e-postkastides ja nutiseadmetes sisalduvate tõendite kogumise regulatsiooni süüteomenetluses
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 10:39:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Riigikohtu dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument Arvamus 
kriminaalmenetluse seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsusele, mis 
puudutab e-postkastides ja nutiseadmetes sisalduvate tõendite kogumise 
regulatsiooni süüteomenetluses, mis on registreeritud 15.06.2026, numbriga 
6-6/26-54-2.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Riigikohus
Lossi 17
50093 Tartu
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 7309002, 7309037