Subject: FW: Tervise- ja tööministri 11. jaanuari 2023 a. määruse nr 2 „Meditsiiniseadme vastavushindamisasutuse ning uuringutega seotud tasulised teenused“ muutmine
From: "Joosep Kepler" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 15:08:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suured tänud, et olete kaasanud Eesti Biomeditsiinitehnika ja 
Meditsiinifüüsika Ühingu (EBMÜ) määruse „Meditsiiniseadme 
vastavushindamisasutuse ning uuringutega seotud tasulised teenused“ muutmise 
eelnõu kooskõlastusringi.

Kooskõlastame määruse „Meditsiiniseadme vastavushindamisasutuse ning 
uuringutega seotud tasulised teenused“ muutmise eelnõu.

Lugupidamisega

Joosep Kepler

Eesti Biomeditsiinitehnika ja Meditsiinifüüsika Ühingu juhatuse esimees

From: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Monday, 25. August 2025 at 15:19
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>, Ravimitootjate Liit 
<[email-masked]>, "[email-masked]" <[email-masked]>, Eesti Arstide 
Liit <[email-masked]>, Tartu Ülikool <[email-masked]>, Joosep Kepler 
<[email-masked]>, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>, MTÜ 
M-Ring <[email-masked]>
Subject: Tervise- ja tööministri 11. jaanuari 2023 a. määruse nr 2 
„Meditsiiniseadme vastavushindamisasutuse ning uuringutega seotud tasulised 
teenused“ muutmine

>>> Käesolev kiri on Teile tulnud väljastpoolt Pärnu Haigla meiliserverit. 
>>> Kahtlase sisu, lingi või manuse korral palun pöörduge tel. (6) 144 IT 
>>> kasutajatoe poole! <<<

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 9.09.2025 e-posti aadressile [email-masked]

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 11. jaanuari 2023 a. määruse nr 2 
„Meditsiiniseadme vastavushindamisasutuse ning uuringutega seotud tasulised 
teenused“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 25.08.2025

Registreerimise number: 1.2-2/81-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

This e-mail and any attachment may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient,please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipients is unauthorized and may be illegal.