Subject: Koostöö Viimsi matkaradade projekteerimisel
From: "Priit Paalo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Taavi Rebane" <[email-masked]>, "Margus Lillak" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 11:56:07 +0300

Tere!

Kobras OÜ on koostöös Pinnavormijad OÜ ja kohaliku omavalitsusega
koostamas Viimsi matkaradade projekti. Praeguseks on koos eskiislahendus.
Sellega seoses soovime teha koostööd ühe riigitee äärde kavandatava parkla
osas ning sooviksime sellele Teie seisukohti.

Projektiga on soov kavandada kõrvalmaantee nr 11252 Leppneeme tee äärde
matkaradade kasutajate tarbeks ca 10 kohaline mootorsõidukite parkla.
Parklasse pääseks olemasoleva mahasõidu kaudu. Kuigi mahasõidu juures on
keelumärk, siis sellest hoolimata kasutatakse täna teed sisse sõiduks ja
metsa alla parkimiseks, kuna juba täna asuvad seal rajad, mida inimesed
kasutavad matkaradadena. Mõistame, et mahasõit asub liiklusohutuse mõttes
keerukas asukohas, kuid kas ja millistel tingimustel oleks võimalik see
ikkagi projekteerida?

Asukohaskeem:

Väljavõte olemasolevast ortofotost:

Väljavõte eskiisprojektist:

Kogu projektmaterjal on kättesaadav:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/g7kb5tyhtjkl5rwqa6zpo/AMyGxL7c6Rp4d1fLehUP
f3I?rlkey=m1fjo65fio27c8zug3dgipgbu&st=cfstslpr&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/g7kb5tyhtjkl5rwqa6zpo/AMyGxL7c6Rp4d1fLehUPf
3I?rlkey=m1fjo65fio27c8zug3dgipgbu&st=cfstslpr&dl=0

Tervitades

Priit Paalo

volitatud maastikuarhitekt, tase 7

projektijuht, Kobras OÜ

Tel 566 200 79

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kobras.ee/> http://www.kobras.ee

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.