Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 11:12:00 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/50496 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kärdla linn, Aia tänav T2 // 
Autobaasi alajaam // Kalda tn 11 // Kalda tänav // Kalda tänav J1 // Konna 
tänav // Kooli tänav // Kõrgessaare mnt 45b // 45e // 47 // Loigu põik // 
Loigu tn 9a // Loigu tänav // Pikk tn 19a // Pikk tänav T3 // Sadama tn 11 
// Sadama tänav J1 // Sadama tänav L3 // Sireli alajaam // Sireli tn 2 // 2a 
// Talli alajaam // Tiigi alajaam // Tiigi tn 32a // Tiigi tänav // Vabaduse 
alajaam // Vabaduse tn 6a // 17 // 17a // 19 // Vabaduse tänav T3 // Valli 
tänav T2 // Tareste küla, 80 Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // Kärdla metskond 
26 // Kärdla metskond 27 // Loigu põik // Tootmisbaasi (Kärdla alajaama 
Sõpruse fiidri rekonstrueerimine) ja soovib teid kaasata eelnõu üle 
vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Kavandatud on rekonstrueerida ja laiendada Kärdla 
Sõpruse alajaama fiidri. Siin leiate kus kohas see trass on kavandatud. Kui 
teil on ettepanekud või küsimusi siis andke teada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27579264>  (menetlus 
nr: 514125) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 23.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.