Subject: Elektrilevi projekti Leie reserveeritavuse parendamine. IP9447 nõuete päring.
From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 13:10:17 +0300

Tere!

Olen koostamas Elektrilevi OÜ investeerimisprojekti "Leie reserveeritavuse
parendamine. IP9447”, mille eesmärk on parandada elektrivarustuse
reserveeritavust Vana-Võidu külas.

Antud projekti raames on vajalik kasutada kinnistuid 24140 Vana-Võidu tee
(katastritunnus 89201:001:0077),  92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee
(katastritunnus 89201:001:0107 ja 89201:004:1490).

Planeerime viia keskpinge maakaabli Transpordiametile kuuluvate teede
teekaitsevööndis. 24140 Vana-Võidu teel tee äärest ning 92 Tartu -
Viljandi - Kilingi-Nõmme teel sõidutee ja kergliiklustee vahel asuva
haljasala kraavi põhjast kinnisel meetodil. Palume Teilt täpsustada
Transpordiameti nõuded kaabli paigaldamiseks antud asukohtades.

Enamik trassist on plaanis rajada horisontaalpuurimise teel, kuid tööde
teostamiseks on vaja teha ka puurimiskaevikuid, kuna nii pikka puurimist
järjest pole tehniliselt võimalik teostada. Palume seetõttu esitada ka

nõuded kaevikute rajamisele.

Heade soovidega
Tõnis Kuusk
Projekteerija
+372 5568 9833