Subject: Teade üürilepingu tingimuste muutmise kohta
From: "Riigi Kinnisvara AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 13:57:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
Edastame Teile Riigi Kinnisvara AS-i dokumendihaldussüsteemi kaudu
dokumendi. 
Juhul, kui dokument ei avane, siis palun andke sellest teada aadressile
[email-masked]. 

Lugupidamisega
Riigi Kinnisvara AS
tel 606 3400
[email-masked]
Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee 
 <http://www.rkas.ee/>   
*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma
saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage
e-kiri oma arvutist.