Subject: Fwd: Juhendi koostamine asbesti ohutuks käitlemiseks töökohal
From: Aljona Karlõševa <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 18 Aug 2024 09:30:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Terviseamet!

Kas see kiri on kohale jõudnud ja kes võiks olla teie asutuses kontakt, et 
selle teemaga (asbestiga) tegelda?

Lugupidamisega

Aljona Karlõševa

+372 55 78 300

Envirec OÜ (Envirec OÜ-l on sõlmitud leping EPRD-ga selle uuringu jaoks 
konsultatsiooni tegevuste toetamiseks Eestis)

---------- Forwarded message ---------
From: Aljona Karlõševa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Thu, Aug 8, 2024 at 3:24 PM
Subject: Juhendi koostamine asbesti ohutuks käitlemiseks tööl
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere Terviseamet

Pöördun Teie poole seoses uuringuga, mille eesmärk on töötada välja ELi 
juhendi asbesti ohutuks käitlemiseks töökohal. Uuring viivad läbi RPA Prague 
ja Risk & Policy Analysts Ltd Euroopa Komisjoni (Directorate-General for 
Employment, Social Affairs and Inclusion (DG EMPL) jaoks. Lisainfo uuringu 
kohta leiab veebilehelt https://rpaltd.co.uk/asbestos-guide/. Kirjale on 
lisatud ka Euroopa Komisjoni toetuskiri uuringule.

Juhend peaks andma praktilisi juhiseid tööalase asbestiga kokkupuute 
ennetamiseks ja vähendamiseks. Juhend on mõeldud tööandjatele, töötajatele, 
töötervishoiu ja tööohutuse teenistustele ja ekspertidele ning teistele 
isikutele, kes on seotud nõuannetega asbesti ohutu käitlemise kohta tööl.

Praegu on käimas konsultatsiooni esimene etapp, millega kaasatakse huvirühmi 
mitmel viisil:

• Huvirühmadelt olemasolevate asbesti ohutu käitlemise juhendmaterjalide 
ning asjakohaste kommentaaride küsimine;
• Töötubadesse panustamine oktoobris/novembris 2024;
• 2025. aasta jaanuaris juhendi eelnõu kommenteerimine;
• 2025. aasta veebruaris/ märtsis juhendamise pilootprojektide asukohtade 
kontaktide või ideede pakkumine.

Selle kirjaga palume teid anda meile teada, kui olete teadlik mis tahes 
asbestiga seotud juhendmaterjalist, mida võiks uuringurühmaga jagada, või 
mis tahes kommentaaridest, mis võiksid aidata meil seda uuringut läbi viia*.

Palun jagage meile seda infot enne 31. augustit 2024, vastates sellele 
meilile, kopeerides [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Täname Teid koostöö eest

Lugupidamisega

Aljona Karlõševa

+372 55 78 300

Envirec OÜ (Envirec OÜ-l on sõlmitud leping EPRD-ga selle uuringu jaoks 
konsultatsiooni tegevuste toetamiseks Eestis)

* Uurimisrühm võtab teiega ühendust, et kutsuda teid osalema sidusrühmade 
kaasamise tegevustes hiljem sel aastal: kui te ei soovi osaleda, saatke 
e-kiri [email-masked] <mailto:[email-masked]> , 
kopeerides [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
. Palun saatke e-kiri [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , kopeerides [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , et lisada meie sidusrühmade 
leviloendisse teisi kolleege oma organisatsioonist.

Üksikasjad uuringu kohta koos Euroopa Komisjoni (DG EMPL) toetuskirja ja 
meie privaatsussätetega on saadaval aadressil 
https://rpaltd.co.uk/asbestos-guide. Uuringu lõpus jagab uuringurühm teie 
kontaktandmeid Euroopa Komisjoniga, et nad saaksid jagada koostatud juhised, 
kui need avaldatakse. Me ei saa tagada nende andmete konfidentsiaalsust, kui 
neid enam uuringumeeskond ei hoia. Kui te ei soovi, et teie kontaktandmeid 
Euroopa Komisjoniga jagataks, saatke e-kiri [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ja kopeerige [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .
Konsortsiumi kuuluvad RPA Prague ja Risk & Policy Analysts Ltd (RPA Ltd), 
keda toetavad RPA Europe, PreventPartner, Institute of Occupational Medicine 
(IOM), Amsterdami Ülikooli Meditsiinikeskus (UMC), Taani 
Tehnoloogiainstituut (DTI), Office for Economic Policy and Regional 
Development (EPRD) ning Utrechti Ülikooli Riskianalüüsi Teaduste Instituut 
(IRAS).

Kui soovite selle uuringu kohta lisateavet, võtke julgelt ühendust, vastates 
sellele meilile ja/või võttes ühendust uuringu projektijuhiga 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , 
kopeerides [email-masked] <mailto:[email-masked]> .