Subject: FW: Esitatud seisukoha täpsustus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 14:49:33 +0300

Palun reg

From: Liina Ollema <[email-masked]>
Sent: Monday, July 13, 2026 2:35 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Esitatud seisukoha täpsustus

Tere

Transpordiamet esitas Lääne-Harju vald Valkse küla Ehvardi-Kaarli rohumaa
1, Evardi-Juhani rohumaa 3, Ehvardi-Kaarli, Ehvardi-Kaarli rohumaa 3,
Evardi-Juhani ja Nurga katastriüksuste ning lähiala detailplaneeringu
eelnõule oma märkuse, et lahendus ei vasta normides toodud põhimõtetele.

Kas oleks palun võimalik täpsustada, millised osad ei vasta kehtivatele
normidele? Lisan manuses liikluskorralduse skeemi, mis oli kantud
lahendusskeemile.

Lugupidamisega

Liina Ollema

projektijuht - planeerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 533 166 03

Plannum OÜ

Tartu mnt 84a, 10112 Tallinn