Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Liis Kukk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 13:18:10 +0300

Lugupeetud Liudmila Vaarmann

Olete esitanud taotluse hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta. Teavitame, et terviseohutuse hinnangu 
väljastamine on asendatud hoone kasutusloa menetluses osalemisega ja 
elukeskkonna nõudeid kontrollitakse hoone kasutusloa menetluse käigus. 
Tegevusloa taotlemise eelduseks sotsiaalasutusele on ehitisregistris olev 
sihtotstarbele vastav kasutusluba, mille juures on ameti kooskõlastus.

Ehitisregistri andmetel on Torma, Pargi 15, Jõgevamaa asuva hoone peamine 
kasutusotstarve „puhkemaja“ (12122). Sotsiaalministri määruse nr 62 „Nõuded 
elukeskkonnale sotsiaalteenuste osutamisel“ § 3 lg 1 kohaselt teenuse 
osutamiseks kasutatavad hooned ja ruumid peavad vastama ehitusseadustiku §-s 
11 ja selle alusel kehtestatud ehitisele esitatavatele nõuetele. Seega tuleb 
Teil pöörduda KOV-i poole ja algatada hoonele vastav kasutusloa menetlus 
ning KOV peab kaasama menetlusse Terviseameti.

Teenusele vastav kasutusotstarve on „lastekodu“ (11314) või „elamu“ (11000).

Ehitisregistris kasutusloa menetluse juurde lisage samad dokumendid, mida 
esitasite käesoleva taotlusega ning lisada valgustiheduse mõõdistused ning 
ventilatsiooni olemas olul ka need.

Lugupidamisega

Liis Kukk

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5593 7141

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Terviseamet <[email-masked]>
Saatmisaeg: pühapäev, 10. mai 2026 18:01
Adressaat: [email-masked]
Teema: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse 
osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev P, 10/05/2026 - 17:58

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
asendushooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
MTÜ Torma Mõisakompleks

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Torma Pargi 15 Jõgevamaa

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Liudmila Vaarmann Urbo Vaarmann 5164669 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Teenuse osutamise koha aadress
Torma Pargi 15 Jõgevamaa

Planeeritud kohtade arv
6

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2026-05-11

Taotluse esitaja nimi
Liudmila Vaarmann

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

 <http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/_sid_/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA%20%D1%8D%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0%202026-05-10%20%D0%B2%2017.56.48.png> 
Снимок экрана 2026-05-10 в 17.56.48.png (1.19 MB)

Joogivee analüüs

 <http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/_sid_/veeproovid.png> 
veeproovid.png (194.31 KB)