Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Aira Varblane" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 09:58:32 +0300

Palun registreerige EHRi taotlus deltas (9.3-1/26/4279-1 oli esimene 
taotlus) ning suunake mulle täitmiseks.

Lugupidamisega

Aira Varblane

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5822 5415

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 2. juuli 2026 09:42
Adressaat: Aira Varblane <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Räpina Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2611301/05376 
aadressile Põlva maakond, Räpina vald, Ristipalo küla, Keskuse tee 1 
(Hooldekodu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone ümberehitamine üldhooldekoduks. Osaline 
kasutusteatis A-korpusele.

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27918130> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 549937), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Räpina Vallavalitsus) või menetleja (MARTTI KLEMETS) poole.