Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 09:05:11 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-132925-37 Harku VIII lubjakivikarjääri keskkonnaloa taotlusele koostatud 
keskkonnamõju eelhinnangu ja keskkonnamõju hindamise algatamise otsuse 
eelnõule seisukoha küsimine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/181336-216feaccada48c5f4c22ce30ec4e8c299fe34354cc36c3ab757c437b9949de6e>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .