Subject: Õhusõiduki hooldustehniku koolitus
From: "Ingrid Jaggo - HTM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Oct 2025 09:55:05 +0200

Tere

Eesti Lennuakadeemia soovib uuesti alustada õhusõidukite hooldustehnikute
tasemeõpet.

Õppe läbiviimise õigus ja vastavad õppekavad on koolil olemas. Varasemalt
on ELA viinud seda õpet läbi töökohapõhises õppevormis, uusi õppijaid
soovitakse võtta koolipõhisesse õppesse.

Milline on transpordiameti seisukoht – kas sellist õpet on jätkuvalt
tarvis tasemeõppena pakkuda?

Heade soovidega,

Ingrid Jaggo
nõunik
kutsehariduse valdkond
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 7350315 | mob 5296048
[email-masked]
 <https://www.hm.ee> www.hm.ee |  <https://fb.com/haridusministeerium>
fb.com/haridusministeerium |  <https://twitter.com/haridusmin>
twitter.com/haridusmin