Subject: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus
From: "Kristel Leinberg" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 09:12:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda esitab järgmiseks Raamatupidamise toimkonna 
liikmeks Ellen Tohvri.
Manuses on Ellen Tohvri poolt digiallkirjastatud nõusolekuvorm.

Lugupidamisega

Kristel Leinberg

Assistent

 <tel:+372%20604%200060> +372 604 0060

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 18. september 2025 09:16
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Tartu Ülikooli 
majandusteaduskond <[email-masked]>; Tartu Ülikooli majandusteaduskond 
<[email-masked]>; Eesti Raamatupidajate Kogu <[email-masked]>
Subject: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus

Registreerimise kuupäev: 18.09.2025

Registreerimise number: 13-3.1/4097-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee