Subject: Eesti Naistearstide Seltsi tagasiside: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus (lastevastaste seksuaalkuritegude aegumistähtaegade pikendamise VTK)
From: "Piret Veerus - TAI" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 10:07:51 +0300

Dokumendiliik:

Väljatöötamiskavatsus

Edastamisviis:

EIS

Pealkiri (ET):

Lastevastaste seksuaalkuritegude aegumistähtaegade pikendamine

Saatja viit:

8-3/5359-1

Registreerimise aeg:

14.07.2026 16:11

Eesti Naistearstide Seltsi (ENS) juhatus tutvus dokumendiga „Lastevastaste 
seksuaalkuritegude aegumistähtaegade pikendamine“.

Toetame Lahendusalternatiivi nr 2: lastevastaste seksuaalkuritegude 
aegumatuse kehtestamine

Lugupidamisega Piret Veerus,

ENS president.