Subject: 32 Jõhvi-Vasknarva tee ja 13102 Ahtme-Rausvere tee kinnistud- õhuliini demonteerimistöödest teavitamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 15:56:26 +0300

Tere,

Tegelen Alutagusel Pannjärve 35/6 kV alajaama T1T: PJO projekti
koostamisega. Projekti käigus viiakse osad vanad keskpinge maakaablid ja
õhuliinid tööst välja ning selle asemel rajatakse uued ühendused ning
rekonstrueeritakse  olemasolevaid keskpinge ja madalpinge õhuliine.
Projekt puudutab ka Eesti Vabariigile kuuluvaid kinnistuid, mille
volitatud asutus on Transpordiamet. Nimelt on Elektrilevil plaanis
demonteerida olemasolev keskpinge õhuliin, mis ristub 32 Jõhvi-Vasknarva
teega ja 13102 Ahtme -Rausvere teega. Manusesse on lisatud joonis, kus on
näha demonteeritav liin. Ehitustööd on praegustel andmetel plaanis
2026.aastal. Kui tekib küsimusi, siis saab minuga ühendust allpool toodud
kontaktidel. Tegemist on teavituskirjaga ning sellele vastama ei pea.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.