Subject: Projekt kooskõlastamiseks - Kevade tn, Kose; Riigitee nr 12 Kose-Jägala tee ristumiskohtade km 5,12 ja km 5,30
From: Tõnu Pippar I AARIUS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Rita Źereen <[email-masked]>, "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 10:44:00 +0300

Tere.

Saadan projekti kooskõlastamiseks - Kevade tn, Kose; Riigitee nr 12 
Kose-Jägala tee ristumiskohtade km 5,12 ja km 5,30. vt.lisa
Palun täpsustage kui kiiresti/mis kuupäevaks võime kooskõlastust oodata? 
Siis teame infoga arvestada.

--

Lugupidamisega / Sincerely yours,

Tõnu Pippar

Tegevjuht

GSM: +372 555 11 719

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aarius Kinnisvara OÜ – kinnisvara arendus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Projekteerimistööd OÜ – hoonete ja rajatiste projekteerimine, 
tüüpprojektid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Ehitustööd OÜ – hoonete ja rajatiste ehitus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Hoovitooted OÜ – jäätmete süvamahutid, jäätmemajad, rattamajad, 
kuurid, mänguväljakud, välitreeningseadmed, multš, tänavakivid, 
klinkertellis-sillutiskivid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kevade Arendus OÜ – kinnisvara arendus - [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kontor / Office: Vahtra 15-12, Kose 75101, Eesti

Web: www.aarius.ee <http://www.aarius.ee/> , FB: 
https://www.facebook.com/aariusgrupp

AARIUS – Uue ja kestva elukeskkonna heaks!

Käesolev teade on mõeldud ainult ettevõttele või isikule, kellele see on 
adresseeritud ja võib sisaldada piiratud levikuga ning konfidentsiaalset 
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et 
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui 
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest 
koheselt ja kustutage kiri oma arvutist. This transmission is intended 
solely for the entity or person to whom it is addressed and may contain 
privileged and confidential information. If you are not the intended 
recipient, please be notified that any dissemination, distribution or 
copying is strictly prohibited. If you have received this transmission by 
mistake, please let us know and then delete it from your system.

---------- Forwarded message ---------
From: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Jun 16, 2026 at 8:51 AM
Subject: Kiri
To: Aarius Kinnisvara OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee nr 12 Kose-Jägala tee ristumiskohtade km 5,12 ja km 5,30 
ehitamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 15.06.2026

Registreerimise number: 7.1-1/26/6952-5.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>