Subject: Fwd: Ehitusprojekti kehtivus
From: avarii tööd <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Apr 2026 17:21:26 +0300

---------- Forwarded message ---------
Saatja: avarii tööd <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: P, 15. märts 2026, 09:34
Subject: Ehitusprojekti kehtivus
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lugupeetud Transpordiamet

Pöördume teie poole seoses Kase tee 2 ja Kase tee 4 (küla/vald täpsustada) 
kinnistute mahasõidu rajamise küsimusega.

Oleme kinnistute uued omanikud. Meie valduses on nüüdseks 2021. aasta 
aprillis koostatud mahasõidu ehituse põhiprojekt. Teadaolevalt väljastati 
antud asukohale tehnilised tingimused (nr 15-2/20/41519-3) 20.10.2020 
toonase omaniku Sander Kapperi nimele.

Kuna eelmine omanik ei andnud tehingu käigus üle ameti poolt väljastatud 
dokumentatsiooni ja oleme teadlikud, et esialgsete tingimuste 2-aastane 
tähtaeg on möödunud, soovime ametlikku selgitust järgmistes küsimustes:

1.Projekti 
asjakohasus: Kas 2021. aasta aprillis koostatud põhiprojekt on oma 
tehniliste lahenduste poolest täna veel aktsepteeritav või on vahepeal 
muutunud normid (nt liiklusohutus, katendid), mis nõuavad projekti 
ümbertegemist?

2.Uued 
tehnilised tingimused: Milline on protseduur uute tehniliste tingimuste 
taotlemiseks olemasoleva projekti baasil? Kas piisab olemasoleva projekti 
uuesti kooskõlastamisest või peame esitama täiesti uue 
projekteerimistingimuste taotluse?

3.Ehitusteatis/luba: 
Kas Transpordiameti infosüsteemides on märkeid antud asukoha kohta 
väljastatud kehtivatest ehitusõigustest, mis võiksid lihtsustada mahasõidu 
rajamise protsessi 2026. aastal?

Soovime mahasõidu ehitusega esimesel võimalusel edasi minna ning palume 
teiepoolseid juhiseid, et viia dokumentatsioon vastavusse kehtivate 
nõuetega.

Lugupidamisega

Janar Otsus

58866112